vrijdag 2 augustus 2024

My life is murder

Leuke serie op BBCFirst. En de hoofdrolspeelster kwam me zo bekend voor. Even opzoeken en ja hoor; het was de actrice die in de jaren 90 in de serie Xena, Warrior Prince speelde. Girlcrush, vooral voor stoerheid. En looks.






In deze serie speelt ze een oud politie-agent die als een soort zzp-er in te huren is voor onderzoek bij moordzaken.


Vermakelijk.

Op dinsdagen in de avond te zien en gelukkig nog terug te kijken (bij mijn provider dan), want meestal ga ik dan al naar bed.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, leuke serie. Ik ben er blij mee dat er minder Amerikaanse detectives, en meer uit andere landen zoals Australie op tv zijn.

nicole orriëns zei

Een totaal ander type is ze in die nieuwe serie. Watleuk!

Janny zei

Voor mij een totaal onbekende actrice. Ik geniet ook van deze serie. Ik moet elke keer lachen over het repareren van haar deegmixer andere apparaten.

pourquoi pas ??? zei

Volgens mij, dacht ik meteen aan, is jouw leven af en toe niet moord maar moordneigingen.

Anoniem zei

Dank voor deze tip, kijkt eerste aflevering.

Joanne zei

Ik hou van BBC first. Leuke series. En dit is er een van.

Liefs Joanne 😘🧡