zaterdag 11 oktober 2014

Zaterdag jaartje ouder zwijmel

Yeah...ik mag nog een jaartje langer blijven, ik ben jarig vandaag.

Gisteren zag ik deze artiest, met een goede oude, maar zo jong ogende en doende,  lieve blogvriendin



Het was grappig dat wij constateerden dat het publiek zo grijs was (shit...en wij dus ook) en de fans van toen inderdaad ook 30 jaar ouder waren.

Helaas hadden sommige dames niet begrepen dat de geuren uit de jaren 70 nu echt niet meer kunnen en rook het om ons heen naar zware zwoele parfums. Shalimar, Patchouli, Poison...en dan echt 7 x opgespoten.

En omdat Michel tussendoor allerlei leuke opmerkingen maakte, in het frans, zonder ondertiteling, zat er naast ons een grote delegatie van wat ik vermoed de Alliance Francaise want die vertaalden, op volume 'bent u doof'' iedere zin. En verder vermaakten wij ons ook nog met de superfans die a la Grunge concerten hun handen in de lucht gooiden - als enige - en enthousiast bij iedere song opsprongen. Wat een Bossche Bollen toch.

Maar wat een show, wat een leven in die man. We googleden dat hij nu al 72 is, maar heeft de heupen van 40 jaar terug, tenzij ze vervangen zijn, maar tres soupel.


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijke muziek. Gaaf dat jullie naar zijn concert zijn geweest.

Albert y Mara zei

In de jaren 70 hadden je veel mooie Franstalige nummers in de Top 40. Deze, une belle histoire. is er één van. Door Geard Cox nog eens in het Nederlands gezongen. Jammer dat in jouw uitvoering "Un Belle Histoire" pas begint op 3:06. Is wel verwarrend.
Dit is in onze ogen de uitvoering die nauw verbonden is met onze jeugd en nog wel met tekst.
https://www.youtube.com/watch?v=AErazxVXkHw

Fijn weekend van 2 babyboomers die ook ouder geworden zijn, maar nog graag samen willen zijn als levensgenieter in Zuid Spanje.
Salu2

Albert y Mara zei

Op deze manier is het gaan naar de link net zo makkelijk. Fijn weekend.
Voor de echte "Un Belle Histoire" klik hier.

Unknown zei

Bijzonder altijd weer zulke concerten..... en dat maakt het 'langer' fan zijn des te leuker!

Fijn weekend

Elisabeth zei

Deze muziek luistert zo lekker weg om het maar zo te zeggen .Ik versta natuurlijk geen woord Frans mag dat mag de pret niet drukken ! Heerlijk om zo van een concert te genieten

Janne zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Enjoy your day ��

Greet zei

Heerlijke muziek. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Koningin Minima zei

Leuk zo'n concert (al ken ik de hele man niet), toch weer een fijn uitje. En natuurlijk van harte met je verjaardag!

Maria zei

Hen ook hier nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Anoniem zei

Op de valreep: Van harte gefeliciteerd..

Joanne zei

Alsnog van harte met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
Leuke muziekkeuze.

Liefs Frederique

franca zei

Nog van harte gefeliciteerd!

Bibje zei

gefeliciteerd!!!
Leuk die Franse zwijmel van je. Enne. je bent zo jong als je je voelt hoor ;)

Christel | Het rijke wijf zei

Nog van haaaaarte gefeliciteerd.... Jonge blom :)

Gewoon Vlijtig zei

Alsnog van harte gefeliciteerd.

natasja zei

Gefeliciteerd!!!
Je verhaal vind ik grappig :-). De muziek en zanger zeggen me niets. Leuk, hoe iedereen toch een beetje blijft hangen aan zijn tijdgeest. Hier met de zware luchten als Poison. Ik draag al al 20 jaar (gok ik) l'eau d'Issay en zal daarmee ook wel hopeloos ouderwets zijn :-).

Dwarsbongel zei

Alsnog gefeliciteerd!
Met Franse muziek heb ik nooit zoveel gehad, dus bij het stlstaande, kleine beeld dacht ik op het eerste gezicht: Gordon?
Maar dit vind ik wel veel beter, al versta ik er geen snars van, het klinkt goed.