zaterdag 5 oktober 2019

Fijn!

Als de zon in de woonkamer schijnt warmt het binnen korte tijd gratis lekker op;

Ruiken naar heerlijke douchezeep;

Dat mijn zus grote stappen heeft gemaakt;

Bericht krijgen waar mijn zoon nu weer uithangt en dat hij het enorm naar zijn zin heeft;

Filmpje van mijn kleindochter krijgen;

Verse koffie, ouderwets opgegoten;



Timmermansoog voor slopen strijken en opvouwen; een keurig strak rijtje;

Vandaag een droge en ook nog zonnige dag;

Gedachten komen maar mogen ook weer gaan;

Nog steeds de kachel niet aan hoeven doen;

Jeroen Meus na het maken van een heerlijk soepje horen zeggen: Zalig hè;

Dat ik nog steeds een lijstje met Fijn kan en wil maken!








7 opmerkingen:

Bertiebo zei

Als ik zo'n lijstje zou maken, zou ik er zeven zo over kunnen nemen. Dan moet ik er nog vijf, want jij had er twaalf

Anoniem zei

Mooi, hè, zulke dagen!

Mevrouw W. zei

Allemaal grote en kleine dingen die het leven zo fijn maken. Geniet er maar lekker van.

Happy Earl Grey zei

Gewoon fijn, heerlijk van die dagen.

izerina zei

Vooral dat laatste zinnetje,geweldig

mrs H. te B. zei

En ook heel fijn: zo'n mooi & inspirerend lijstje te mogen lezen, op deze regenachtige (maar heel fijne) zondag!

Ilona Wielinga zei

Heerlijk lijstje, altijd fijn om te lezen ;)