maandag 23 maart 2020

NL-Alert

Had net een heerlijk laat zondag-ontbijtje op en haalde nog een tweede kopje koffie in de keuken om buiten in de zon, met jas en handschoenen aan op te drinken,  toen iets ontzettend kabaal maakte.

Heuh?

Bleek het een inkomend bericht te zijn van NL-Alert:


cc: Trouw

Hoop dat het werkt. Dat inderdaad mensen niet blijven denken dat dit voor anderen geldt. Daarom gisteren thuis gebleven, net als andere dagen waar ik nog dat hoestje had. Ook geen boodschappen gehaald. Al zou ik dat wel willen. Maakte een soepje met dingen uit de voorraad. En dat ontbijtje; heerlijk dat ik nog wat brood in de diepvries had. En eieren in mijn rekje.

Zag zelf een klein Paas (toen heette het nog "Kerst")brood. Dus mocht het allemaal langer duren, dan heb ik die vast in huis.

Ben heel benieuwd of er deze week nog nieuwe strengere maatregelen volgen. Verboden om naar de Praxis te gaan of zo.

En als je een e-mail krijgt met als onderwerp DingDong; niet openen! Zijn Jehova-getuigen die thuiswerken!

Niet meer dan met 3 man in een auto. En geen 4. En zeker geen 4 Russen.

Oh..hierbij mijn vakantieplannen trouwens. Moet nog wel toestemming vragen bij mijn Keesmanager:





Woonkameroen
Tuinzania
Halsinkie
Islamabadkamer
Schuurmonnikoog
Toiletland
Berging aan Zee
Serre Leone
Keukenhof
Parijskast& de Balkonlanden






7 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Bedankt voor de waarschuwing! Ik zal DingDong niet openen :)

izerina zei

Ik ga vandaag naar tuinzania. Prima vertoeven daar

klaproos zei

whahahahahahahahahaha heerlijk, ik naar schuurmonnikoog gaan :)
fantastisch wat een zalige bestemmingen zeg.
xxx

Marlou zei

Hahaha Cellie!

Dat worden fijne vakanties!
Haha.. grappig, net op dit moment komt jouw reactie bij mij binnen.
Wat fijn, dat we met elkaar kunnen kontakten. Kost niks en is veilig!

Dagdag
Blijf gezond, Marlou

Bertiebo zei

Hahaha, dat ding-dong. Geweldig. Berging aan zee is al jaren mijn doel. Misschien dat het er nu dan eens van komt. Misschien zelfs morgen...

Kliefje zei

IK houd van die grappen, krijg er tig per dag, zálig :)

Adriaantje zei

Gaaf, die houd ik er in, ik ben vandaag in Woonkameroen ;)