zaterdag 17 februari 2018

Onbereikbare zwijmel

Heerlijk lijkt me dat, als iemand zo over je denkt, of dat soort vragen aan je stelt. Dat als je thuiskomt er altijd iemand voor je is. 

Nou ja, toen ik 13 of 14 was zwijmelde ik hier nog volop over en op. En eerlijk gezegd honderd jaar later nog steeds. Onbereikbaar ideaal. Dus ben ik eerst maar bezig om van mijzelf te leren houden. Wat nog niet meevalt.

Dan kan ik beter naar de tweede luisteren, al is de eerste perfect zwijmelmateriaal.









12 opmerkingen:

Anoniem zei

Allebei heerlijke nummers.

CorryR zei

Ik hou van mij, moet ik eigenlijk ook maar geregeld gaan zeggen. Hoor nooit meer: ik hou van jou. ....Mmmm surrogaat

Ria zei

Allebei prachtnummers
Fijn weekend

Elisabeth zei

De eerste is zo'n heerlijke zwijmel en de tweede is gewoon leuk .

Iris Papilio zei

Allebei prachtige nummers.. de eerste roept echt herinneringen op! Mooie keuzes Cellie!

Petr@ zei

Wij zijn al jaren fan van Harrie Jekkers (man komt uit den Haag)!
Vorig jaar naar de voorstelling geweest met Jeroen van Merwijk.
Het liedje ik hou van mij wil mijn jongste op zijn begrafenis gedraaid hebben, ik hoop het nooit mee te maken

Happy Hulk zei

Heerlijk!
Jurkje met popart!

AnneMarie Winter zei

Ah. Een fantastische superzwijmel, I love you.ik vond hemmmtoen al ook zo mooi.
De tweede is ook super.
Heerlijkm om weer te horen.

Joanne zei

Ik heb hem zelf ook een keer geplaatst, het eerste nummer. Het blijft mooi. Maar eerst van jezelf houden, dan komt de rest ook wel.

Liefs Joanne

Dwarsbongel zei

Die eerste is een mooie herinnering. De nooit genoemde zangeres heet overigens Eveline D'Haese, een Belgische studiozangeres. Dat hebben anderen al even voor me opgezocht. ;) Zonder haar inbreng zou dit niks geworden zijn, denk ik.
Die tweede is komisch gebracht, maar wel een belangrijke stelling: als je niet van jezelf houdt, hoe kunnen anderen dan van je houden? Heb ik ook geleerd in een belangrijke training, hoor...

klaproos zei

2 mooie nummers, ik hou van mij vind ik wel de leukste,
en tja, is het niet zo dat we daar moeten beginnen :-)

mirjam kakelbont zei

Allebei zijn het mooie nummers, al kun je ze muzikaal niet met elkaar vergelijken.