zondag 28 januari 2018

Geen kip te zien!

Download de app om aan het "Vogels in de tuin tellen"  mee te kunnen doen dit weekend. Leek me een leuke Mindfulle manier van tijdverdrijf.

En dan komt er geen kip!

Afbeeldingsresultaat voor big bird gif

Waar er normaal vinkjes, mussen (diverse soorten), merels, spreeuwen, roodborstjes, (schijt)duiven etc. aan de vetbollen en pindakaas zich laven, verschijnt er - alsof ze het weten! - nu helemaal geen vogel. In het half uur dat je moet klokken.

Of ze hebben afgesproken om vandaag alleen maar over te vliegen en dan mag je ze niet meetellen!

Lekker dan.

Die tuinvogels van mij zullen me morgenochtend rond 11.00 uur wel enorm hard uitlachen...niks tellen. Dat bepalen we zelf wel. En trouwens...kan je een paar nieuwe vetbollen ophangen. Deze zijn helemaal leeggegeten door een stel brutale Eksters.

Vannacht weer eens interessant gedroomd. En ik denk dat ik al weet hoe of wat, maar ik ben nog in de Egyptische rivier of zoals ze in het Engels zeggen In Denial.

Goed voor de mood is weer een nieuwe aflevering bekijken van Grace & Frankie. Laaaaaangzaam, niet bingen,  want zo leuk! Of de nieuwste aflevering van The Good Place. Ook fijn.
En me verheugen op vanavond een verse aflevering van De Luizenmoeder. Er stond een leuk interview met "juffrouw Ank" in het Parool van dit weekend.













4 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

We zijn allen in de ban van juf Ank lijkt wel. Ik ga er ook weer lekker voor zitten straks. Groetjes El

Anoniem zei

Arme vogeltelster.

mirjam kakelbont zei

Bij een andere blogster las ik dat ze maar één merel had geteld. Dat was alles. Ook een magere oogst.

Luz zei

Kutvogels!