zaterdag 27 januari 2018

Yazoo zwijmel

Als ik deze klanken hoor zit ik weer in mijn kamertje in mijn nieuwe stad. Make-up aan het opdoen, vooral veel aandacht voor mijn ogen, aankleden, parfum en dan de stad in en uitgaan. Vrij van blikken van bekenden. En na afloop Shoarma met groene superhete saus.

Nu is onderstaande song heel dansbaar en speelden ze die vaak in die blitse hippe discotheek in de Domstad.

En de look is helemaal begin jaren 80. Zo heb ik mijn haar ook wel gehad. Qua coupe dan; kleur donkerder. Geweldige muziek en een dijk van een stem. Nog steeds.


En luister eens hoe haar stem is zeker 30 jaar later:








7 opmerkingen:

Elisabeth zei

De vierde vind ik echt super .Jarenlang de single grijs gedraaid van de Flying Pickets.Maar deze is ook echt mooi !

Albert y Mara zei

Plezante zwijmelaars. De jaren 80 komen bij ons boven. Weet je dat m'n lief 22 jaar in Utrecht heeft gewerkt in het HBO kunstonderwijs? Ik ken dus Utrecht redelijk goed. Kwam vaak op donderdag bij hem langs op het werk en we gingen dan samen de stad in. Eerst op het Neude wat drinken. Kom jij nog wel eens in Domstad? Fijn weekend.
Grtz Mara

Anoniem zei

Wat een energie en enthousiasme. Lekker hoor.

Happy Hulk zei

Niet mijn stijl.
Wat mij opvalt dat ik nu wel tegen hoge tonen kan.
Weer een pluspunt dankzij de CBD-olie

Iris Papilio zei

Heerlijke nummers.. Wel nieuw voor mij haha, dat Alison Moyet dezelfde is als Yazoo...
Lieve groet!

Liesbethblogt zei

O ik ken maar 1 nummer van ze hoor nu dat ik tijdens mijn nachtdienst even op onderzoek uitga! Thanks!

AnneMarie Winter zei

Kan deze goed hebben hoor, nog steeds. Ken hem ze nog wel van vroeger en toen vond ik ze ook heerlijk om naar te luisteren.