donderdag 24 mei 2018

Hi ha horretje, wat een kek snorretje!

Van de week zag ik een 'bekende' danser met een soort van Poirot-achtige snor. Boven en bij de verplichte hipster baard uiteraard.

Afbeeldingsresultaat voor poirotsnor

En ergens anders zag ik ook een jonge vent met zo'n pommenade-snor. En spiegelende bril.

Waarom??????

Oh ja..omdat het trendy is. Gewoon iets wat honderd jaar terug helemaal high fashion was, nu als nieuw introduceren et voila...een nieuwe trend. Weten die jongeren veel!

Hoop zooooooo dat mijn zoon daar niet aan meedoet. Vond het al heul errug dat zijn vader in de jaren 80 de 'wet curl look' had. Altijd gore plekken op de bank. Hahah!!





Fijn om terug te kijken in de tijd en dan gewoon trends te kunnen voorspellen:

Over twee jaar is gladgeschoren (voor mannen he) de trend;
Het kale hoofd a la Humberto Tan is dan uit;
Net als de Man Bun.
Vrouwen gaan weer permanentjes bij de kapper nemen, want iedereen moet in de krul; Nu is dat de krul van de krultang, halflang en dan krul onderin.
Haal de schoudervullingen maar uit de mottenballen. We motten er weer aan! In 2020. Voorspel ik.






4 opmerkingen:

Anoniem zei

;-)

Luz zei

Eh...wat is man bun?

Nietzomaarzooo zei

mannenknotje

Bertiebo zei

Hihahorretje, ik zag nog niet zo'n snorretje... Maar ik denk niet dat ik het leuk zou vinden. Zou alleen nog maar aan Poirot kunnen denken. De man bun kende ik niet, de term dan... maar dat vind ik eigenlijk wel leuk