vrijdag 29 november 2019

Het Sinterklaasjournaal

Uiteraard voor kinderen gemaakt, maar zulke leuke woordgrapjes en leuke gast-acteurs, dat ik het altijd graag kijk.

Zit ik blij als een kind naar het Sinterklaasjournaal met Dieuwertje Blok te kijken! En moet lachen om Co en Ad Hesie.

Of dat het paard van Sinterklaas eigenlijk zwart is. Maar elke dag wit wordt gemaakt.

En van Dieuwertje Blok. Ben stiekem denk ik een beetje verliefd op haar.


Kreeg gisteren trouwens zulke schattige foto's van kleindochter op het Kinderdagverblijf terwijl haar collegaatjes voor haar zongen. En zij met een mooie versierde Frozenmuts op. Wat een gezellige boel!

Net voordat ze naar bed ging nog even gefacetimed met haar. Dat zijn de zegeningen van de huidige techniek. Die glimlach is vandaag niet meer van mijn gezicht te halen. 

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

En dan de naam van het nieuwe paard: Ozosnel. Ik vind het briljant

Anoniem zei

Pareltjes!

klaproos zei

Gaaf hé, ik vin haar ook zo leuk presenteren :-)