maandag 11 november 2019

Sinte Maarten Mik Mak

Vanavond (nou ja...als de zon onder is en het donker is begint het hier zo'n beetje tot 19.00 uur ongeveer) is het hier Sint Maarten.

Alle supermarkten hebben hun jaarvoorraad snoep en vooral heel veel van die mini-reepjes uitgestald, het lijkt wel alsof het dit jaar nog meer is dan vorig jaar. En toen vond ik het ook al veel.

De suikermaffia heeft op dat front nog nul overwinningen geboekt zo te zien.

Enfin; het staat klaar; heb het vrijdag al gehaald, want inderdaad MEGA aanbieding en nu vind ik, net als een alcoholist bij het drankenkastje, het heel erg moeilijk om het niet allemaal zelf op te eten!


Rondje Bless the House is gedaan, de was draait, mijn bed maak ik straks weer lekker schoon op, dus ik ga een lekker kopje koffie nemen, vers gezet en dan de rest van mijn lijstje afwerken. Maar ook ruimte houden voor ontspanning. 

En ook weer lekker verder met de planken van mijn voorraadkast uitmesten en schoonmaken, net als die in mijn keuken. En wat ruikt dat dan heerlijk naar gedane arbeid. 



7 opmerkingen:

Luz zei

Hahahahaha Loes! Geweldig. Glanzende negerkindertjes...hoorde ik het nou goed?

Nietzomaarzooo zei

Oh wat errug!! :) Ja...hoorde dat ook. Geheel politiek incorrect!!

Anoniem zei

Ik ben besmettelijk, merk ik.

Lot zei

Ik woon in een dorp met die naam maar er lekker buiten dus niemand aan de deur. Behalve chocolade heb ik nooit snoep in huis

Bertiebo zei

Hahaha, die Loes. Mijn man heeft snoep gekocht voor vanavond en de zakken zijn nog dicht. Dat is een wonder

Happy Earl Grey zei

Geweldig, hier blijft het rustig en snoep heb ik niet in huis :)

klaproos zei

whaahahha loes wat heerlijk, nee wij gaan er niet aan meedoen, heb ook niks in huis trouwens...