woensdag 23 september 2020

Dick und Doof

Nu ben ik het allebei. Want mijn ene oor zit dicht. Zo'n gevoel wat je hebt als je gezwommen hebt er er zit water in je oor. Dus drizzel er wat olijfolie in, want zo te merken een prop oorsmeer. En hoop dat het probleem zich zo oplost. Letterlijk. En anders niet en moet mijn oor denk ik uitgespoten worden. 



Administratie weer bijgewerkt en wat ben ik dankbaar dat alles nog steeds betaald kan worden. Geen achterstanden, geen schulden. Maar dus wel als een boekhouder alles netjes bijhouden. Ook daarin niet makkelijk worden. Altijd de bonnen meevragen, nakijken, inboeken en checken of ik niet over mijn budget ga. 

Nu scheelt het enorm dat ik weinig doe. Wat geld kost. Niet erop uit en of reisjes met het OV. Of kopjes koffie buitenshuis drinken of wijntjes. Wijntjes doe ik trouwens thuis ook minimaal. Geen hobby die geld kost. Of een drang tot verzamelen of nieuwe outfits willen. Retesaai.

Had mijn herfstdekbed uit de kast getrokken, want merkte dat ik soms wakker werd gewoon doordat het een beetje frips was in mijn slaapkamer. Sliep direct een gat in de dag. Nou ja...gaatje. In ieder geval was het al licht toen ik mijn ogen opendeed en ik was blij dat ik een keertje lekker had kunnen slapen. Heel belangrijk. Voor de weerstand ook. 

Nog niets gehoord over de collega verder via mijn teamleider. Dus nog even afwachten en thuisblijven. Goh, niets anders dan gewoonlijk dus. 






4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je telt af en hopelijk was t zelfs overbodig.

Marlou zei

Ha Cellie,

toch ben ik het er niet mee eens: dat het retesaai is als je niks wilt/kunt kopen. Geen outfit en geen terrasje.
Maakt mij allemaal niks uit.
Ik doe heel af en toe een bakkie met wat vriendinnen en daar geniet ik dan op en top van.
En verder: lekker hier, thuis... de tuin en de boeken... niks saai!!

Groetjes!

nicole orriens zei

Wat vervelend van je dichte oor. Hopelijk wordt het snel weer beter. Ik slaap nog onder het zomerdekbed.

Bertiebo zei

Ik geef ook niets uit. We fietsen veel, maar nemen zelf brood en water mee. Niks terrasjes. Niks winkelen. Dat zou allemaal gezellig zijn, maar om nou te zeggen dat ik het mis, nee hoor.