maandag 28 september 2020

Klem

Op donderdagavond op NPO1 is de nieuwste serie van Klem weer te zien. Een uitstekende Nederlandse serie, spannend en mooi gemaakt.

Vind het vooral komisch om het penoze Amsterdams te horen van een van de hoofdrolspeler. Die in Den Haag is geboren en opgegroeid. 

Schrik me de touwtering
Relatie? Wij hebben geen relatie. Wij zijn getrouwd!
Kreeg een drijver voor m'n treiter

Ook grappig te zien hoe er goud wordt gesmolten en in waxinecupjeshouders wordt gegoten. Dat kunnen die cupjes helemaal niet aan qua temperatuur. Dus don't try this at home!

En hoe hebben ze Barry Atsma zo sexloos kunnen krijgen!



Iemand ook gekeken? 





9 opmerkingen:

miekequilt zei

Jazeker. Wij zijn fan en ik vond het weer geweldig. Die schurk wordt zo goed gespeeld, fantastisch. En Barry is gewoon een geweldige sukkel in deze serie, ook wel eens leuk toch.

Lot zei

Nog niet, wel opgenomen.

pourquoi pas ??? zei

In de eerste serie zei hij terwijl hij mee was op schoolreis met klas van zijn dochter in een bos; het stinkt hier naar bomen.
Deze gebruiken we regelmatig als we in het bos lopen.

Bertiebo zei

Die opmerking heb ik gemist, maar ik hou hem er van af nu in. Ik hou niet zo van bos

Bertiebo zei

Zeker heb ik gekeken. Goeie serie. Ik had me er de hele dag op verheugd, maar helaas viel ik in slaap. Inmiddels ingehaald. De aflevering, niet de slaap

Marlou zei

Nee, ik heb er geen seconde van gezien.
Maar als het zo'n gave serie is... dan ga ik vanmiddag (het regent toch...) naar uitzending gemist kijken.
Ik heb er wel zin in...

Groetjes!

Luz zei

Ja Ja Ja wij kijken ook! Zo spannend en Barry Atsma is zo lief

anne zei

wij kijken er ook met veel plezier naar !

Iris Papilio zei

Een superserie, gisteren begonnen en 3 afleveringen gezien van Seizoen 3. Jacob Herwig is een goede acteur, maar dat Amsterdams hadden ze hem niet moeten laten doen. De uitdrukkingen zijn wel heel grappig. En Barry... lijkt op een suffige buurman. Heel knap dat hij dit ook kan.