woensdag 19 januari 2022

Hol

Qua reistijd nog steeds fijn dat thuiswerken. Nog even dingen afronden na de brievenbusronde, maar halloooooooo...begon al om 08.00 uur en met een 8-urige werkdag is dat toch echt om 16.30 uur einde werkdag. Niet om 17.30 uur. Klaar. Opruimen, dichtklappen. Naar beneden jij. Hup.....leg neer die muis!!!

Enfin; 1 minuut later thuis.

Eerst maar eens die vaas met tulpen opnieuw schikken en van de stelen een heel eind afhalen. Enorm gegroeid! 

Blij (beetje verkeerde woordkeuze want wat er speelt nu is niets om blij van te worden!) dat er nu een groot schandaal speelt wat alle kranten en tv-talkshows bezighoudt. Zo blijven de perikelen op mijn werkterrein uit de luwte. Voor nu dan denk ik maar. Die mollen kruipen weer terug in hun holletjes en dan is er weer ruimte voor ander nieuws. Zoals altijd.

Ben tevreden over mijn werk vandaag omdat ik een client terugbelde en haar verder kon verwijzen naar waar ze wel antwoorden kon krijgen op haar vragen. Niet ophield toen alle vinkjes afgevinkt waren, maar net even laten merken dat we allemaal maar mensen zijn. Althans ik hoop dat ik dat gevoel kon overbrengen op haar. Op dat moment. 

Maar huiver van hoe men ook dit weer oplost door te zeggen: Ga maar naar kastje 14. Daar vind u de sleutel van kastje 15 (en dat moet je dan ook nog eerst zelf in elkaar zetten met een Ikea-imbussleutel) en dan mag je met dat kastje 15 naar kastje 16 lopen...

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..


Afbeelding van Tabble via Pixabay 
















3 opmerkingen:

Marlou zei

ha Cellie,

mooi stukkue: kort en krachtig.
Dat van die kastjes... superbeeld!

Dagdag!
X, Marlou

Mevrouw Niekje zei

En na al die kastjes met je kop tegen de muur denk ik?? ;-)

Nietzomaarzooo zei

dat vrees ik wel.