dinsdag 31 maart 2015

Boom Roos Vis

Vanochtend kreeg ik een bericht of ik windkracht 8 aandurfde om met man met hond te gaan wandelen. Het was droog, maar wel enorme wind; dus ja; we konden altijd nog niet gaan wandelen als het te erg was.

Lekker was het; hij zei al dat we al het praatwerk maar op de heenweg moesten doen; we hadden wind in de rug toen. We zagen een grote boom liggen die ontworteld was. Mooi gezicht, maar gaf ook wel aan hoe sterk de windkracht was. Het was helemaal niet druk, maar een paar (inmiddels vaste gezichten) hondenliefhebbers liepen daar ook. De honden vonden het allemaal prima. Ook leuk een natte hond die van enthousiasme tegen je aan springt, maar ach...het zijn maar modderpoten en beter dan dat zo'n hond agressief doet. Andere hond dan die van de man, maar ook een speels beest zo te zien.

Hij daagde me uit om met tegenwind lekker die grote heuvel daar op te lopen en we konden gewoon in de wind hangen. Fijn ook om alle muizenissen uit je hoofd te laten waaien.

En ook heerlijk te weten dat zoonlief richting het hele verre oosten vliegt, nadat hij zijn brevet voor ook dit type vliegtuig (de bejaardenflat) heeft gehaald.


Momenteel hagelt het hier, dus ben blij dat ik lekker thuis zit, mijn maaltje gewokte groenten is gemaakt en ik mag vanavond gewoon rustig op de bank zitten.


1 opmerking:

Ivy zei

Heerlijk, zo in de wind/storm lopen maar ik vind het tegelijkertijd ook wel een beetje eng als er dikke bomen in de buurt staan. Kan me voorstellen dat je voldaan thuis zit nu. 't Gaat hier ook goed tekeer en vandaag vond ik het in m'n Pandaatje op de snelweg langs al die vrachtwagens geen onverdeeld genoegen. Maar ook ik zit nu weer lekker thuis.
Fijn dat het zo goed gaat met je zoon, je mag trots op hem zijn.