zondag 1 maart 2015

Nationale complimentendag

Een compliment voor mijn lieve dochter, die al een paar jaar haar veel lagere gewicht handhaaft door anders te eten en consequent te sporten.
Een compliment voor mijn lieve zoon die vorige maand zijn werkdoel bereikte, na jaren dromen en vooral jaren heel actief hieraan werken.
Complimenten voor mijn broertje, die na zijn scheiding vooral aan zichzelf ging werken omdat hij inzag wat zijn bijdrage aan de scheiding was.
Complimenten voor mijn zusje, die haar problemen met gerichte hulp aanpakt.
Complimenten voor mijn moeder, die heeft geleerd eerst na te denken voordat ze iets zegt en milder lijkt te zijn in haar oordeel.
Complimenten voor diegenen die hier regelmatig blijven lezen.
Compliment voor diegene die deze dag verzon.
Compliment voor mijn psycholoog die me leerde om veel meer te kijken naar alles wat wel goed gaat.
Compliment voor de ontdekker van EMDR. Het werkt!
Compliment voor iedereen die tot mijn vriendenkring behoort. Dat je t volhoudt!
Compliment voor diegene die morgen om 12.00 uur precies de alarmcentrale weer af laat gaan.
Compliment voor diegenen die tot hier zijn gekomen met lezen.








18 opmerkingen:

Anoniem zei

Dankjewel. En wat is jouw echte naam nou eigenlijk?

Janne zei

...compliment voor jouw gematigd optimisme! ..dat is voor 'n depressief mens nog te hanteren :-)

Petr@ zei

Compliment voor jou, voor je doorzettingsvermogen, je humor, je inzicht en je altijd weer interessante logjes om te lezen!

Liefs Petr@

Astrid zei

Compliment voor de stukjes die je schrijft en ik met plezier lees

Jeanneke zei

Mijn complimenten voor jouw openhartigheid!

Anoniem zei

Compliment voor je blog, lees hier graag, vriendelijke groet, Marcha

Maria zei

Mijn complimenten! Voor je stukjes, je inzicht, je doorzettingsvermogen, je moeder-zijn.. en voor je goals die je bereikt! Misschien vandaag al wel. :)

Hans Poortvliet zei

Indrukwekkende pagina en wat een bijzonder mooi verwoordde interpretatie van de Nationale Complimentendag en alles waar deze voor staat. Jij moet een bijzonder mens zijn.

Met hartelijke groet,

Hans Poortvliet, initiator Nationale Complimentendag en World Compliment Day

Ivy zei

Hoewel ik dit soort dagen helemaal niets, maar dan ook niets vind (sorry meneer Hans Poortvliet), krijg je toch een compliment van me voor je aanstekelijke blog.
Ik hoef geen vaste dagen om bepaalde dingen te denken, zeggen en/of doen, laten we het hele jaar door maar eens doen waarvoor deze dagen in het leven geroepen zijn, lijkt me stukken beter voor de mensheid.
Klinkt wel zuurpruimerig hè? En dat van iemand die een enorm optimistisch type is, geen problemen in haar leven kent (hoewel genoeg meegemaakt, maar sterk in de schoenen staat, gelukkig - geen eigen verdienste, zit gewoon in de genen), maar die zich nogal ergert aan hyperig gedrag.
Fijne week!

Nietzomaarzooo zei

Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet! :)

Nietzomaarzooo zei

Vind ik ook.

Nietzomaarzooo zei

Dank je.

Nietzomaarzooo zei

Wat leuk te lezen. Dank je.

Nietzomaarzooo zei

Wow. Dank je.

Nietzomaarzooo zei

Dat is leuk om te weten. Bedankt.

Nietzomaarzooo zei

Zou zo maar kunnen :)

Nietzomaarzooo zei

Gewoon doorsnee mens hoor, maar bedankt voor het compliment Hans.

Nietzomaarzooo zei

Nee, helemaal niet zuurpruimerig. Dit stukje was ook een beetje balorig geschreven.
Wat zou het vandaag voor thema-dag zijn?