zaterdag 7 maart 2015

Bronstige Lente zwijmel

De Lente zit in de lucht. Je ziet het, je ruikt het, je voelt het en je merkt het aan alles. Alsof er een verwachting van luchtigere tijden aanbreekt. Ik merk het zelf zeker. Zie dat in de winter de knoppen van de lente al zijn aangelegd. En er na stilte altijd weer groei is.

Dat in mei iedereen een ei legt..volgens mij is dat toch meer in de herfstmaanden, nadat er diverse lente-activiteiten zijn gedaan. Behalve het Paard, die doet het in maart!


Het filmpje is zo vrolijk en opwekkend en doet me terugdenken aan tijden waarin ik jonge kinderen had, dit liedje uit de radio/tuner klonk en hun vrolijkheid en vooral de onbezorgdheid me aantrok.
De kleding kan nu zo weer de straat op, de tekst ook nog steeds. Ook alweer 25 jaar oud.



Yo, Pep, I don't think they're gonna play this on the radio
And why not? Everybody has sex
I mean, everybody should be makin' love
Come on, how many guys you know make love?






10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha. Dit past prima bij de losse zeden in blogland. Zo hier en daar tot grote ergernis van enkele lezers.

Mevrouw W. zei

Daar moest ik nou ook gelijk aan denken :-)

Ria zei

Ze praten tegenwoordig al bijna nergens anders meer over, sex, drugs, killing. Het gaat er in dit liedje in ieder geval vrolijk aan toe.

zonnig weekend, Ria

Unknown zei

Ik dacht gelijk wat Marja en Mevr.W ook aanstippen ;-)

Jammer wel dat er nog steeds loggers onderuit geschoffeld worden als ze over iets 'open' schrijven... op hun eigen blog notabene...

Anoniem zei

Haha, dank voor de bijval, en veel plezier met wat ons gegeven is> Leuke keus!

matroos zei

Ik vind het ook gewoon een vrolijk liedje.

(geheel gemist die losse zeden in blogland.)

Anoniem zei

Wat een heerlijk liedje. Je kunt horen dat de lente er aankomt!

Minoesjka zei

Niet helemaal mijn smaak, maar inderdaad het past wel heel erg goed bij dit zonnige weekend. :-)

Anoniem zei

Heel bekend en inderdaad, alles klopt weer ;-).

Bibje zei

je kunt er ook lekker op dansen ;)