zaterdag 14 maart 2015

Totaal aangeraakte zwijmel

Dit liedje was erg populair midden jaren 90 en in de tijd dat de Australische collega op mijn werk was. Dus iedere keer als ik Trijntje dit hoor zingen (met haar band Total Touch), denk ik terug aan die tijd. Toen al stond ik te steppen met Cher (met een videoband) in een poging er slanker en dus aantrekkelijker uit te zien voor deze meneer (ik kwam nooit zover met die oefeningen als waar ik nu ben merk ik). En ik deed ook vaak oefeningen op Touch me here, dus dit liedje zit wel in mijn hoofd gebeiteld.

Wat was Trijntje jong in deze clip. En wie heeft dit gefilmd; was hij/zij dronken??? En dat haar...zo grappig.



Maar ach, op dezelfde CD van Total Touch stond ook deze en dat gaf me houvast om me niet te vergrijpen aan deze zeer leuke man. Kansen genoeg, maar niet gedaan. Vriendinnen die me influisterden om gewoon het een keertje te doen; niemand weet ervan..ik wel. En wist precies hoe het voelt als je man elders vriendinnen heeft. Dus een no go area.



14 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Ik ben het hartgrondig eens met die laatste stelling. Beslist NO GO. Dankjewel.

Nicole Orriƫns zei

Leuk hoe muziek herinneringen kan oproepen!

Huisvlijt

Petr@ zei

Wat is Trijntje nog jong in de eerste video!
Lekker nummer hoor!

Jeanneke zei

Ik ben het helemaal eens met jouw laatste stelling, maar het draait uiteindelijk toch allemaal om de juiste instelling, nietwaar?
En om op het NO GO in te haken, zeg ik: "Buiten de deur mag je trek krijgen, maar altijd thuis komen eten".
Groetjes,

Jeanneke.

Trees zei

Geweldige nummers! Ik was fan van Total Touch... en nog steeds van Trijntje eigenlijk!

Anoniem zei

Allebei heel fijn om naar te luisteren.

Laura zei

Mooi nummers en muziek gaat gepaard veelal met herinneringen.

Dat laatste is inderdaad een no go area ! Echter als men niet op de hoogte is man of vrpuw zou ik ook niet in zo'n emotionele achtbaan willen zitten.

Ria zei

NO GO, NO GO, NO GO.

Fijne avond,
Groetjes, Ria

Unknown zei

Tja Trijntje....fan was nooit echt, zeker niet in deze tijd ...en ook nu beluister ik die muziekstijl nog steeds niet graag, sorry hoor.

Fijn weekend

Bibje zei

De tijd van de blotebuikentruitjes met navelpiercing, waar de knulletjes op de LTS helemaal wild van werden als de meisjes zo op school kwamen. Op een gegeven moment werd het dan ook verboden, want 5 meisjes op 500 jongens maakte de hormonen wel erg onrustig haha
Daar word ik dan zomaar weer aan herinnerd :)

matroos zei

Dom misschien,maar ik had geen idee dat Trijntje bij Total Touch hoorde.Nou zat ik indertijd wel onder een steen ha. Vind ze best mooi.

Anoniem zei

Tja, Trijntje was toen erg ok, nu iets minder voor mij. Lekkere muziek en een hoog aaibaarheidsgehalte, Nee, kijken is niet slecht, dromen ook niet, wel afblijven.

Joanne zei

Niet echt een fan, maar ik kan haar wel waarderen. Total Touch vond ik dan wel weer leuk.

Liefs Frederique