maandag 2 maart 2015

Dik, vierkant, lang!

Las dat de geestelijk vader van Barbapapa is overleden. Blast from the past en die begintune zit nog altijd in mijn hoofd. Ik keek mee omdat jongere broertjes en zusjes keken en ach..altijd grappig die kinderseries.

Maar wat handig als je kort, lang, groot, dik of dun kan worden. Maar verrek....dat kan ik ook. Twee jaar geleden was ik dun, nu weer dik en rond en soms voelt mijn hoofd geheel vierkant!

En groen van ellende heb ik ook wel eens gezien, blauw van de kou of rood van inspanning. Vandaag nog kleurde ik toen ik meedeed met een webinar en me groen en geel ergerde aan de knulligheid van het gepresenteerde. Alsof de presentator een enorme kater had, maar ons piepeltjes wel eens even ging vertellen hoe wij nou aan onze droombaan konden komen.

BUY THE BOOK...
Of eigenlijk schrijf je bij mij in voor de vervolgcursussen die je precies vertellen hoe jij bla die bla die bla die bla...

Huup huup..Barbatruuk!





1 opmerking:

Petr@ zei

Nu zit het liedje bij mij ook in mijn hoofd, een aanhaker noemen ze dat, die blijft hangen haha.
De boodschap van het webinar was dus vooral KOOP mijn boek en vul mijn zakken, daar heb je nog eens wat aan 😭