donderdag 18 mei 2023

Lente!!

Want de IJscoman rijdt weer door de buurt. Dat geluid herken ik uit duizenden. Bijna een zomer-gevoel erbij. En lekker even een heel lang weekend (plus oppassen op de kleinkinderen) want vrije werkdag omgeruild en daardoor langer achter elkaar vrij. 

Was vreemd op op die vrije dag toch te gaan werken en dan ook een andere bezetting op mijn werk. Wel gezellig, zelfs een half uurtje gewoon even kletsen met elkaar. Dat komt echt zelden voor. Meestal ram ik achter elkaar door en door en door. 

Alweer veranderingen op til. Schrappen van functies, andere indeling. Het bekende liedje: Verbeterde formule - wast nog witter!

Dus de komende dagen even niks qua werk doen. 




5 opmerkingen:

mrs H. te B. zei

Ik wens je een fijn ontspannen weekend!

Bertiebo zei

Geniet er van

izerina zei

Ga genieten,de zon werkt mee

pourquoi pas ??? zei

o wat heerlijk de kleindochters. Ik wens jullie heel veel geniet momenten toe met elkaar.

Jo zei

Fijn weekend, Cellie!

Een hartelijke groet van Jo.