vrijdag 9 juni 2023

Emmer

Geweldig. Zeker gezien haar leeftijd. Heerlijke performance. Lijkt enorm op een Oma van me. Maar dan meer in haar rol van Mrs. Bucket. Oma die ook altijd handschoenen droeg, ook in de zomer, van die witte die stonden goed bij haar robe. Oma met haar grote gemoed en benen die mooi waren als je een paard zou zijn (haar eigen woorden). 

Oma die een echt hoedenhoofd had. En ook altijd een entree maakte in de kerk (met die hoed). 



Lekker gewerkt. Met weer geheel vernieuwde software op mijn werkplek. Ander stukje software gaat binnenkort ook anders (de aanmeldprocedure). Kom maar door weer met veranderingen. 

Het viel me op dat ik me minder moe voelde toen ik naar mijn werk ging en er weer van terugkwam. Misschien de batterij nu eens beter opgeladen. En het voornemen om wat meer dingen als een eend van me laten afglijden. 

En dan ook heel bewust nog wel even tuinieren en niet blogs lezen of online de krant en andere online leesverslavingen.

Naar buiten, met je handen werken; geniet van de zon nu het kan. 

Kennen jullie een Mrs Bucket in je leven?




2 opmerkingen:

Luz zei

Ik voel me zelf vaak Mrs Bucket...dat mensen voor me wegduiken 😁

nicole orriens zei

Ik moet glimlachen om je oma's vergelijking van haar benen met een paard. Ze klinkt als een vrouw met humor.