zondag 21 april 2013

In plaats van de krant lezen...

Las deze tip via Pinterest en gisteren begonnen om dit toe toe passen. Het zevenblad groeit als kool en het is het proberen waard. Al was het maar voor een paar weken.



Verder is het fantastisch weer en dus al lekker vroeg de tuindeur open, kopje koffie in de tuin drinken, eraan herinnerd worden dat met het mooie weer ook weer buurtkinderen buiten spelen en sommigen de gewoonte hebben de hele dag te gillen (great!) en de buurman zijn postzegelgrasveldje 4 x 4 m met een electrische maaier doet. Vroeg.

Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Als ik de weekendkrant uit heb, verdwijnt die niet in de papierbak, maar in de grond. Eens kijken hoe het gaat. En mezelf niet  gek laten maken door de hoeveelheid werk, maar ook daar de 15 minuten timer truc toepassen.

Wat een plaatselijke oen ik ben kwam ik achter toen wij gisteren de bus terug wilden pakken na de bioscoop, maar er geen bussen kwamen. Er stond een bord dat er Bloemencorso was. Oh shit...ja....ieder jaar kom ik altijd net een dag te laat achter :)

Zo...de quiche. voor mijn dochter staat in de oven; ze moet zo direct weer werken en was eerst nog even sporten. Heb ook maar even haar avondeten geroerbakt. Lekkere andijvie met runderreepjes. Zo klaar en gezond.

Heerlijk dit weer; geeft energie!



Geen opmerkingen: