zaterdag 13 juni 2020

Geen varken maar toch spekgeur

Had nog een bakje van de Vegetarische Slager met Speckjes in de vriezer. En gooide dat door mijn roerbakschotel met o.a. spaghettislierten van courgette. Dat was al een feest om te maken. Kreeg van mijn dochter zo'n apparaat ervoor en het neemt wel wat plek in, maar is enorm handig. Kan je voor meer groenten gebruiken behalve courgette. Is een leuke variatie op gewone pasta. Smaakt alleen totaal anders, maar het mondgevoel van die sliertjes is wel misleidend en dus goed.

Heel vreemd; ik weet dat ik vegetarisch heb gekookt en toch rook het naar uitgebakken spek. Wat lekker ruikt, maar ik nog zelden meer eet. Sowieso varkensvlees eet ik zelden.

Echt een aanrader als je toch nog even terugverlangt naar dat rokerige. Moest echt even in de vuilnisbak wroeten om het merk terug te halen.

Toch nog net een varkentje.


Afbeelding van Heidelbergerin via Pixabay 







4 opmerkingen:

klaproos zei

:-) als we allemaal een dag in de week geen vlees eten dan sparen we daar enorm veel dierenlevens mee, ik eet graag een lekker stukje vlees, maar varkensvlees eigen bijna nooit..

fijn weekend Cellie

Anoniem zei

Ik eet hooguit 1 keer per week vlees. Mis het ook niet echt. Laatst wel gehakt gekocht om door de spaghetti te doen toen vriendinnen kwamen eten, maar het gehakt vond ik de volgende dag terug in de koelkast, helemaal vergeten te gebruiken ;). Varkensvlees dat bij ook zelden.
Ik geniet trouwens altijd van je blogs! Groet Lott

Anoniem zei

Heb nog nooit speckjes of kipstucjes gegeten. Ik eet lang niet alle dagen vlees. Als ik vlees eet dan het liefst van schaap of geit , beesten die gewoon buiten hebben rondgelopen . Ga die speckjes toch eens proberen, dat zoute rokerige daar heb ik best zin in.

schrijfselsvanmij zei

Wij eten steeds minder vaak vlees, soms van die vegetarische kipstukjes of beyond meat burgers. Heb niet het gevoel iets te missen, en als iedereen dat gevoel nu zou hebben gaat het mi de goede kant op :-)