woensdag 20 juli 2022

Nog lang niet dood!

Binnen 26 graden en buiten 37. Zo blij dat ik alles dicht heb gedaan thuis, nadat ik het om 05.30 uur lekker heb laten doorluchten en nu in een relatief koel huis kan thuiswerken. Ik dien trouwens elke dag op kantoor te verschijnen, maar sommige middagen niet en dan 'mag' ik thuiswerken. 

Joehoe! Vooral nu want zag het niet zitten om tot 17.00 uur te wachten en dan met 40 graden te gaan reizen. Juist eind van de middag zou de warmte oplopen. Was daarom extra vroeg begonnen vanochtend. Die ochtendshift is populair, want veel drukker in de bus. 


Afbeelding van Natasha Dmay via Pixabay



Koele kleding (linnen broek en blouse met katoen/linnenmix), pleisters op de pijnlijke hielen en vooral me koel denken plus NIET opwinden over het niet doorpakken en aanpakken van de nieuwe leidinggevende van allerlei rokende vuurtjes. Is zijn probleem. 

Kwak kwaaaaak! Alle eendjes zwemmen in heel koel water... denk daar maar aan. Lekker aan het luisteren naar de podcast van Saar. Waarin Els zo heerlijk aan het lachen is en tegelijkertijd spreekt over haar naderende overlijden. Lachen en huilen tegelijkertijd. Net het leven. Naderende geboortes, spannende tijden voor vriendinnen en familie van me. 

Mooi die mix. Alledaagse dingen, lachen en dan ook de dood. Ga haar vileine commentaar op Maxima zo enorm missen. Ken weinig vrouwen die tegen dit heilig huisje durven te schoppen. 

 

4 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

Volgens de Iceman moet je s morgens zo heet mogelijk douchen in deze warmte. Dat hoorde ik hem paar dagen geleden zeggen. Geen idee of het helpt. Zet m op.

Anoniem zei

Ook ik luister naar de Saar podcast. Els in het hospice, ontroerend en ook hilarisch. Ja raar is dat, niemand heeft, in het openbaar, commentaar op Maxima. Alles wat ze doet en aantrekt is prachtig. Nou nee hoor.

Anoniem zei

Waarom zou je overal commentaar op moeten geven.

Iris Papilio zei

We kunnen het hier ook prima koel houden. Alleen die hete dinsdag werd het 25,5 dus valt alles mee.
Maar het hoeft allemaal niet zo heet hè. Lekker dat je af en toe toch nog thuis kunt werken! 🦋