donderdag 10 november 2022

Weer

Prettig geslapen want ik sliep de hele nacht door. Dat is fijn wakker worden. 

Lekker mijn bed afgehaald, de witte was gedaan (binnen opgehangen, want veel regen de hele dag door), bed weer lekker frips en schoon opgemaakt met een dekbedovertrek dat ik graag in de herfst/winter gebruik. Donkerder gekleurd en voor mij de kleuren van die seizoenen. Ook een nieuw dekbedovertrek nog aanschaffen zou kunnen, maar echt noodzakelijk?  Neuh. 

Gestofzuigd, administratie bijgewerkt. Gesprek voor sollicitatie aan het oefenen. Wat zijn nou de grote plussen om juist mij aan te nemen? Waarom wil ik juist daar werken? Even op LinkedIn gekeken wie wie is en of we gezamenlijke werkvrienden hebben. Altijd goed om mijn netwerk te verkennen. En ook van te voren te weten met wie ik dat gesprek ga hebben, waar ze vandaan komen, hoelang ze er al werken. Kennis is macht tenslotte.

Nagedacht over wat ik aantrek voor dat gesprek. Is het schoon, heel en beschikbaar? Schoenen of toch die laarsjes. Je kan namelijk nooit een eerste indruk voor de tweede keer maken. En wat voor weer zou het zijn in Den Haag...dus regenjas en waterproof mascara?
Keuzes, keuzes, keuzes...


En ja, heb mijzelf daar al in dat gebouw gevisualiseerd. Met zo'n kek toegangspasje. He...goedemorgen collega! En zie mijzelf ook al elke dag heen en weer reizen daarhenen.  Kies mij!!!!!!!


14 opmerkingen:

Bertiebo zei

Heel veel succes gewenst, Cellie!

Anoniem zei

Succes! 🍀

Anoniem zei

Ik brand een kaarsje voor je 🙏

Anoniem zei


Ik duim voor je!
Het zou zo fijn zijn, ik gun het je van harte!
Marina

Lot zei

Aan je voorbereiding zal het dus niet liggen. Hoop zo voor je dat het nu echt doorgaat en ze je aannemen, Ze zouden eigenlijk wel gek zijn om het niet te doen.
Duim al de hele week ook

pourquoi pas ??? zei

Hier wordt ook geduimd hoor Cellie. Jeetje helemaal den Haag? Zet m op. Ze zouden gek zijn als ze je niet aannamen.

Anoniem zei

Heel veel succes! Duim voor je !

Anoniem zei

Hoop dat je kans maakt op een verbetering!

Alice K. zei

Als die sollicitatiecommissie goed is dan nemen ze je meteen aan!
Veel succes!

groetjes, Alice K.

liesjedeventer zei

spannend!

Anoniem zei

Heel, heel veel succes daar!

Adrie

Janny zei

Ik hoop zo dat het goed gegaan is.

Mevrouw Niekje zei

Je kan het, en het zijn kneuzen als je je talenten niet zien!, Go Cellie Go!!

nicole orriens zei

Lekker bezig! Ik geniet ook altijd zo van een fris opgemaakt bed!