dinsdag 28 februari 2023

Over de datum

Meestal ben ik niet zo bangig om iets te eten wat een beetje over de datum is. Dus maakte bij thuiskomst vrolijk een volkoren pitabroodje en daarin Falafel (in de diepvries bewaard dus die was nog prima). Maar na 1 hap van het met verse salade, wortelreepjes, komkommer en falafal gevulde broodje, gaf mijn lijf aan dat het eten niet goed was. En kwam er bijna direct dezelfde route weer uit. Ook weer duidelijk dus.

Weggemieterd dus maar en zonder buitenkantje gegeten. Een soort Pokebowl, zonder Poke. Kan ook. Genoeg lekkere groenten. En beetje voorzichtig nu want wil geen darmen die overstuur raken. 

Hoorde via een collega dat er alweer gestaakt wordt in het OV. De dagen zijn aangekondigd.  Pffffffffff...






9 opmerkingen:

Bertiebo zei

Vroeger was ik ook niet bang, maar na een paar keer een flinke voedselvergiftiging is dat veranderd. Dus ik maak dingen op voor ze over datum zijn

Petra1945 zei

Dat is knap van je lijf... De mijne laat me alles rustig verorberen. Ik merk pas een halve dag later dat het niet deugde!

Anoniem zei

Of toch een gevalletje covid

Anoniem zei

Heel maart twee tot drie keer per week staking in OV. Ene week ma-wo-vr, de andere week di-do.

Ik moest meteen aan jou denken, dat je dan rustig thuis kan werken. Uit kan slapen.
Voor mezelf is het onhandig, ik ben echt afhankelijk van OV voor boodschappen en zo, en ik kan per dag bekijken of ik genoeg energie heb om die met de bus te halen. Zal je zien dat ik op de dagen dat gestaakt wordt geen energie heb...nou ja, afwachten maar.

Sylvia zei

Lekker thuiswerken jij!

mrs H. te B. zei

Poeh, ja, in maart HEEL VEEL dagen geen (regionaal?) OV... Terug naar het thuiswerken, als ik kantoor niet kan bereiken....

Nicole Orriëns zei

Groot gelijk. Van voedselvergiftiging kun je enorm beroerd zijn.

Mevrouw Niekje zei

Wat was er dan bedorven? Het broodje? Of de groente?

izerina zei

Een goede waarschuwing