woensdag 1 maart 2023

Maart en staart

Gisteren stond ik even voor het keukenraam te kijken naar de natte sneeuw. Toen was het nog Februari, maar vannacht was het toch wel fripsjes hier.

Mijn slaapkamerramen waren vanochtend vroeg bevroren en toen ik naar buiten keek aan de andere kant van mijn huis zag ik een dikke mist en witte daken. 

Gelukkig trok die mist rond eind van de ochtend op en nu zon en blauwe lucht. Zomaar!

Moest wel dringend wat huishoudelijke dingen doen, maar zo even de hort op. Naar buiten. En nodig, want alweer gezanik en gedoe rondom steelzus. Voor ik de hele dag verdrietig, boos en gefrustreerd doorbreng....ga het huis uit en naar buiten (dat vooral) en doe en zie even wat anders. 

Kssst....wegwezen!


                                                  Afbeelding van ❄️♡💛♡❄️ Julita ❄️♡💛♡❄️ via Pixabay 



6 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Hopelijk heeft het geholpen.

izerina zei

En dan de krokussen zien. Beter dan over je zus denken

Sylvia zei

Ik kan me voorstellen dat het aardig frustreert ja... :((((

Anoniem zei

Groot gelijk. Van beweging en.buiten zijn, knap.je op.

pourquoi pas ??? zei

Ik denk dat t even een lange wandleing moest worden.

Anoniem zei

Heb je ook nog naar Jupiter en Venus gekeken?
Marijke