vrijdag 10 maart 2023

En dooooooooooor!

Doorgaan maar weer. Met solliciteren. Wist het al toen ik niet binnen een bepaalde tijd een uitnodiging kreeg. Want maandag gesprekken, dan zou ik toch echt uiterlijk woensdag iets moeten hebben ontvangen.

En dan nu de afwijzing, netjes zoals het hoort, op het einde van de dag. Bah!

Dus weer dooooooooooor. Weer door met zoeken, solliciteren. 

Oh en alweer een afscheidsfeestje te vieren volgende tijd op mijn werk. Wel een fijn feestje want slechte teamleider stapt op (of dat onder dwang is? Er stond zo'n kwijlerige tekst zoals dat men in liefde uit elkaar gaat). En een nieuwe paus is ook alweer beschikbaar. 

Pffffffffffffffffffffffffffffff.

Zo blij met die OV-staking; morgen heerlijk thuiswerken. Kan ik 'uitslapen'. 





6 opmerkingen:

izerina zei

Wat een tegenvaller

Bertiebo zei

Dat is balen. Enfin, hopelijk gaan er nu dingen veranderen op je werk

nicole orriens zei

Balen zeg! Het is zeker geen optie om als zzp'er vanuit huis te werken of zo?

Anoniem zei

En is het geen optie om zelf eens te solliciteren daar voor de functie van teamleader?

Mevrouw W. zei

Ach wat jammer... maar ik blijf voor je duimen, hoor.

Mevrouw Niekje zei

Wat jammer! Wel fijn dat leidinggevende ophoepelt. Moet je naar zo'n feestje? Ik ga nooit naar afscheidsfeestjes van mensen waar ik niets mee heb.