zaterdag 2 september 2023

Holiday!!

In de motregen heen en ook weer terug regende het. Erop gelet om mijn zaakjes op tijd rond te krijgen op mijn werk, alhoewel ik nog steeds een uurtje later wegging dan normaal. Dat had ook met de trein te maken. Die komt om het half uur, of ik moet een boemeltje nemen en dan doe ik er langer over en ben er 3 minuten eerder. Dus bewust rustig aan gedaan. Heb ik alle zaken die af moeten en in het systeem moeten staan gedaan? 

Overdracht wist ik niet aan wie. Mijn leidinggevende gaf me dat een kwartiertje voor hij wegging door.  Alsof hij bang was voor mijn reactie (eigen invulling he.. misschien maakt het hem allemaal niets uit). Maar ik vind het wel prima zo. Heb de afgelopen week extra meters gemaakt, alle ballen in de lucht gehouden en nu is het wel klaar. Inboxen leeg, alles behandeld en ingevoerd. Klaar!

Dus rond 19.30 thuis. In de relaxmodus. Kaarsjes aan, ook eentje voor mijn tante. Werkspullen opgeruimd. Niet meer aanzitten de komende tijd. Telefoon lekker uitzetten. 

Collega zeurde nog tegen leidinggevende dat hij de documenten niet in het dossier kon vinden. Had hij in de ochtend al tegen mij gezegd (mijn werk) en ik zei hem dat ik dat moest uitzoeken. En dan toch nog even een lullig klaagmomentje. Maar goed; er was niet meer dan er was aangeleverd en alles geupload in het dossier. 

Heb niet voor niets mijn checklist. Beetje afgekeken uit de luchtvaart. Niet denken dat je iets gedaan hebt, maar afvinken. Als alle vinkjes zijn gezet dan ben ik er klaar mee. Letterlijk. 









10 opmerkingen:

Alice K. zei

Heel fijne vakantie toegewenst! En je krijgt er mooi weer bij!

groetjes, Alice K.

izerina zei

Nu tijd voor iets fijners

Janny zei

Geniet van je meer dan welverdiende vakantie!

Lot zei

Je hebt een mooie nazomerweek uitgezocht, goed gedaan. Fijne dagen gewenst

Joanne zei

Fijne vakantie. Geniet ervan.

Liefs Joanne ๐Ÿ˜˜๐Ÿงก

Anoniem zei

Ha fijn, vakantie. Mooi weer ook. Ga je nog wat leuks doen? Een museum ofzo?

mrs H. te B. zei

Ha, je vakantie valt goed vwb het weer! Fijne vakantie gewenst, lekker uitrusten en bijkomen van alle werkfrustratie.

liesjedeventer zei

Joehoe, vakantie! En het wordt heel mooi weer!

Mevrouw Niekje zei

Speciaal voor jou komt de zomer nog even terug, geniet van je vakantie en het mooie weer! xx

Bertiebo zei

Een hele fijne vakantie gewenst!!