maandag 11 september 2023

Laatste

Nog even naar het Cobra Museum? Of een boodschapje doen bij The Big Bazar? Of naar de Shoeby kijken voor oorbellen? Allemaal met sluiting bedreigde zaken/instellingen waar ik wel eens kwam.

Zaterdag-avond wilde ik naar bed, de slaap kwam me al bezoeken merkte ik, toen ik op de BBC "Last night of the Proms zag". In bed verder gekeken, dacht dat ik wel in slaap zou vallen, want heb tegenwoordig bejaardenbedtijd. 

Echt niet! 

Oh...hoe heerlijk. Hoop dat dit alleen de laatste van het seizoen is en DV volgend jaar weer. 

Heerlijk Brits.
Ongegeneerd Land of Hope and Glory zingen. Rule Brittania. 

Rare dansjes...
Vlaggetjes (ook een aantal Nederlanders in de zaal zo te zien)
Geweldige dirigent.
Zangeres idem, net als haar robes!








5 opmerkingen:

Lot zei

Last Night of the Proms kijk ik al jaren, heerlijk het laatste half uur.
Helaas zaterdagavond teveel storing om het leuk te kunnen zien, zal het weer wel zijn daar hebben we wel vaker last van

Mevrouw Niekje zei

Mijn vader vindt dit ook een feest om te kijken. Ik heb vaak geprobeerd om kaarten te krijgen, maar dat is echt onmogelijk, zelfs toen ik nog in Engeland woonde lukte het niet. Gelukkig is het ook een prachtig spektakel op de buis!

Bertiebo zei

Klinkt als VAKANTIE!

nicole orriens zei

Ik ken dit programma alleen van naam, maar nu maak je me heel nieuwsgierig!

Anoniem zei

Dit is voor mij de essentie van vskantie, niets hoeft, niets moet. Veel vertrouwde namen verdwijnen, helaas, uit onze winkelstraten. Online kopen is ook niet alles.