vrijdag 22 september 2023

Meteen al op de eerste dag

 Op de eerste dag na mijn vakantie meteen alweer vertragingen bij de trein. Naast de keiharde regen om gek van te worden.

En uiteraard toen ik op het station aankwam na even te hebben gehaast had de intercity 20 minuten vertraging. Dus naar een andere stad getreind. En ook daar uitgevallen treinen precies op mijn route. Stond niet in de planner. 

Pas toen ik daar was. Zelfs geen boemeltje ging er. Dus omgereden via weer een andere stad (haalde die trein nog maar net) en vanaf daar de bus naar huis genomen. Een beetje afgeknoedeld.

Had gelukkig al gezorgd voor mijn avondeten; alleen nog opwarmen. Lunch voor morgen gemaakt en nu hoeft er niets meer, behalve de afwas.

Toe aan vakantie! 


4 opmerkingen:

izerina zei

Dan weet je echt,dat de vakantie over is

Bettie zei

Dat is toch ook iets om goed chagrijnig van te worden!

nicole orriens zei

Wat een snertbegin! Ik voel met je mee!

Alice K. zei

Och nu alweer je vakantie voorbij? En dan ook nog pech met het OV... Snap dat je weer aan vakantie toe bent!