zaterdag 7 mei 2022

Oh ja joh?

Herkenbaar? Je rolt al vroeger dan normaal binnen en blijft ook nog eens als laatste want 'dienst' op de centrale en een collega die vertelt dat ze best lange dagen maakt, dat er dan altijd een collega is die even moet zeggen dat ze 'vroeger' wel tot 19.00 uur op het werk zaten.

Nou.
Hoera.
Compliment en een lintje.

\


Dan hoort hij dus niet dat die nieuwe collega het misschien wel lange dagen vindt en het daarom zegt. Uberhaupt luister je niet goed. 

Maar wel een fijne werkdag gehad, lekker doorwerken en hoop ik mensen goed te woord gestaan. 

Maar dus al met al 12 uur bezig met naar werk toe reizen, werken en weer huiswaarts reizen en dan had ik nog supermazzel dat alles mooi aansloot en ik kon zitten in de trein en bus (en op de fiets).

Even snel een blogje aanmaken voor morgenochtend en dan bedenken wat ik ga eten.

En dan nu weekend!


1 opmerking:

Elly zei

Ben je verplicht om naar kantoor te gaan? Twaalf uur is gewoon te gek. Ik ga zelf weer 2 keer per week naar kantoor en 2 dagen thuis werken. Het is voor mij 3 kwartier fietsen. Dat fietsen is heerlijk. Contact met collega's is ook fijn. Maar ik merk wel dat ik niet zo goed meer tegen de kantoorhectiek kan. Ik snap niet hoe ik dat vroeger deed met 4 dagen.