woensdag 20 september 2017

Fanclubnieuws

Wat heerlijk is het om een empathisch mens te ontmoeten bij mijn fanclub.

Iemand die aan twee woorden en twee blikken genoeg heeft en dan direct zegt dat ik me moet focussen op beter worden en vooral daarvoor de tijd moet en mag nemen. Mijn herstel is belangrijk.

Zelfs hoopt dat we nog even mooi weer krijgen, zodat ik daarvan kan genieten.

Dat was een zeer aangename verrassing.

Terwijl het alweer zo tragi-komisch begon. Want bij de receptie, waar ik me ruim op tijd en met alle papieren meldde, konden ze mijn contactpersoon niet op 'de lijst' vinden. Apart, want die medewerker werkt er toch minstens een aantal maanden. Dus na lang zoeken en navragen was de medewerker gevonden, althans het telefoonnummer en mocht ik plaatsnemen en zou opgehaald worden. De medewerker bij de balie was dezelfde als de vorige keer, toen ik me bij de bedrijfsarts moest melden. Ik herkende haar en vreesde een soort van Groundhog day.

Een kwartiertje en 24 dozen met taart voor de fanclub later, nog maar weer bij de receptie nagevraagd.

Gerelateerde afbeelding

Oeps...helemaal vergeten om de medewerker door te geven dat ik er was.

Kon het niet laten om te denken dat degene aan de receptie misschien ook wel in een re-integratietraject zat, maar nog even moest wennen aan 2 dingen tegelijk doen.

Dus 20 minuten later en al bijna weg willen hollen later, kwam de contactpersoon me voor mijn afspraak halen.

En gelukkig had ik toen bovenstaande hartverwarmende gesprek. Met een echt mens.

11 opmerkingen:

Ellen1979 zei

Wat fijn, een echt mens bij de fanclub. Ik heb er ook ooit een mogen treffen. Ik hoop dat de club er alles aan doet om deze mensen in dienst te houden. Ze zijn zo hard nodig en geeft de burger moed.

Zijookweer zei

Wat fijn! En er komt mooi weer aan...

Luz zei

Eindelijk!!!!

Purperpolletje zei

Ja, ze bestaan echt! En de zon schijnt ook nog...

capuccino zei

De meeste mensen met wie je te maken krijgt in dit soort 'trajecten' zijn heel gewone mensen. Misschien zeggen ze nou juist niet dat wat je graag zou horen. Of zijn ze slordig, maken ze een fout. Maar ze zijn er niet op uit om jouw leven nog moeilijker te maken.

Christina zei

Dus. Als zelfs je fanclub vindt dat jij beter mag worden en er mag zijn enzo, mag het dan misschien ook een heel klein beetje van jezelf? Want jij bent net zo waardevol als dit 'mensch' bij je fanclub!

Petr@ zei

Gelukkig dat je niet bent weggelopen toen je lang moest wachten (ik zou die neiging ook hebben hoor)
Fijn iemand waar je blij van wordt en je positief benaderd!

OpnieuwBeginnen zei

Die medewerker is nieuw en enthousiast. Nog wel. Later minder vrees ik.

Anoniem zei

Fijn, joh, verder sluit ik me bij Christina aan. Je verdient een fijner rest van leven!

Anoniem zei

Fijn.

Anoniem zei

Wat fijn, dat je eindelijk eens een sympathiek mens getroffen hebt!
Zelf ook jaren bij die fanclub gelopen en heb er ook niet de beste ervaringen mee... :\

Het worden nog een paar mooie dagen, dus kun je na dit gesprek er in alle rust van genieten!

Groet Lily