vrijdag 10 januari 2020

Teken

Altijd als ik weer even moed nodig heb, dan zie ik een regenboog. En zo ook vanochtend.
En dat is heel fijn. Die bemoediging. En dat teken. Dat ik niet alleen ben.


You've come a long way, Cellie, from the timid, shy soul you once were. Hiding out on distant planets, befriending alien tree forms, splashing in snow fed streams, and secretly planning your time on Earth.

So, what do you say we drop all the practical logic, rational reasonableness, and cautious optimism, and give those tree forms something to talk about... before they start making stuff up.

You know trees. 

I'm totally with you on this - 
  The Universe



6 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

Ik keek in de tuin en zag een roodborstje, mijn kip, de cavia"s. De kale tuin waar van alles gebeurd, een vlucht ganzen voorbijvliegen. de blauwe lucht. Had ik even erg nodig maar het helpt wel. kus

izerina zei

Mooi,die bemoediging begon ooit met Noach

klaproos zei

soms zijn het die dingen die ons weer geloof geven...

xxx

Sylvia zei

Je bent niet alleen!!

Mirjam Kakelbont zei

Een teken van bemoediging. En dat is beslist geen toeval. Je wordt gezien en gewaardeerd...
Lieve groet.

Spaarmoeder! zei

Mooi! De kinderen vragen meestal "Kunnen we stoppen om te kijken?"als ze in de auto zitten en een regenboog spotten. Dat doen we dan meestal ook.