zaterdag 4 januari 2020

Under the weather

Kreeg gisteren in de loop van de dag een beetje lamlendig gevoel. Koud en gerommel in de darmen. Tsja...dus stond paraat om net zo snel als de stoelgang verliep te moeten racen naar het toilet. En wikkelde mij lekker in een dekentje op de bank met met snelle banden eronder. Want wist ook dat ik pas echt goed kan slapen als de darmen 'leeg' zijn.

En dat klopte. Dus vanochtend sliep ik langer dan normaal, nadat ik wel op de gewone doordeweekse tijd wakker werd. Maar vond het wel warm en veilig in mijn bed en hoefde verder niet echt vroeg uit de veren voor iets of iemand.

Dus 'mocht' ik van mijzelf vanochtend wel lekker warm douchen. Alle ellende even afspoelen (was dat bij alles maar zo makkelijk!) en nu ruik naar naar fruit. En kijk ik naar mijn koffie die doorgeloopt en merk wel hoe de darmen zich vandaag gedragen. Dat zin heb in koffie geeft mij aan dat het een Eendagsvlieg-virusje was.





1 opmerking:

Alice K. zei

Van harte beterschap!

Groetjes, Alice