donderdag 22 juli 2021

Proberen

Gisteren de hele dag 'op' geweest, geen koorts, dus dan denk ik dat ik vandaag wel weer kan proberen te gaan werken. Ook omdat ik niet wil dat clienten die zich aanmelden voor hulp dan maar een week moeten wachten totdat iemand belt. 

Jajajajaja....is niet mijn verantwoording,  maar kennelijk is er nog geen noodprocedure. Ook wil ik tijd vrij vragen voor vakantie of in ieder geval even niks doen. Juist omdat er niks gebeurde toen ik ziek was (drie dagen lang dus) weet ik dat ik dat ruim van te voren moet doorgeven. Kunnen ze er dan al over nadenken. Heb al planningen gemaakt tot eind augustus, dus het kan wel even. En zag ook dat ik goed bij ben met het versturen van uitnodigingen voor gesprekken. Dus kon nog wel langer ziek zijn, maar ga nu liever twee dagen even op halve kracht wat zaken wegwerken, dan dat ik maandag tegen een hele grote berg aanloop. Het voordeel van thuiswerken. 

Mijzelf uit bed gepraat en gezegd dat ik nu mijn bed moest gaan verschonen en de was moest gaan doen. Het was mooi weer, dus buiten zou alles zo droog zijn. Dan had ik in ieder geval weer wat schone setjes. Doe nou maar en spring ook eens onder de douche.
Blij dat ik kan springen, want ik snap hoe rot het moet voelen als je wel wil, maar je lijf dit niet kan.

Vond het soms al een beetje Bor de Wolf in de ziekenboeg. Mijn dochter bracht me nog wel twee bakjes fruit en een oud opklapbed (had ze ooit geleend. Matrasje is weggedaan, want halfbroertje had daar op geplast (ik denk een paar keer), dus moet nog even naar een ander matras kijken. Misschien zo'n opblaasding. 

Ook ging de wasmachine bij dochterlief nog kapot. Wet van Murphey natuurlijk. Bij de verhuizing hoorde ze al een raar geluid toen ex en ex-zwager hem op zijn plek neerzetten. En gisteren, na het aanzetten van een was, stroomde er overal water. Gelukkig op die plek vinyl en geen laminaat (daar had ze over nagedacht), maar meteen weer gedoe natuurlijk. 

Sliep slechter daardoor, want uiteraard gebeurde dit laat in de avond (ook) en hoorde daarna bijna de gehele Dino podcast van Maarten van Rossem voor ik een keer in slaap viel. Nu weet ik wel waarom ze uitgestorven zijn. Jan Smit wist daar alles over te vertellen in die podcast.







1 opmerking:

Siebrie zei

Denk nog even voordat je een opblaasmatras koopt, die dingen zijn kóúd.