woensdag 26 oktober 2022

Mazzeltje

Precies op de juiste tijd moest ik reizen om thuis verder te gaan werken. Op tijd om de gedeeltelijke zonsverduistering te zien. Want ook precies op dat tijdstip, kwam de zon achter de wolken vandaan en achter het gebouw waar ik werk. Bijna symbolisch.

Prachtig dat hapje uit de zon. Een soort Pac-Man gevoel. Maar zo blij dat ik het kon en mocht zien. Gewoon gratis. 

Alleen maar even omhoog kijken, met zonnebril. Op dat grote plein stond ik daar als enige te genieten. De rest had haast of wist het niet. En thuisgekomen was het alweer voorbij.

Ja, mazzel gehad.





3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ik wist het ook niet en dat vind ik nu heel erg jammer!

liesjedeventer zei

Ik ben het vergeten! Dacht er gisterenavond pas aan. Leuk dat je hebt gekeken, zo in je eentje op het plein.

Mevrouw W. zei

Bij ons was er teveel sluierbewolking om het te kunnen zien. Jammer!