vrijdag 5 april 2024

Lentegroen

Die kleur had mijn avondeten vond ik.

Blij met mijn kleine tray-bake plaat. Heb maar een kleine oven en daar past niet zo'n grote bakplaat in, plus dat alles rond is. Zag bij de Blokker een één-persoons bak en heel fijn om daar dingen uit de oven in te maken. Vandaag dus met groene Broccoli (meestal eet ik wel een heel stronkje op) en courgette en dan voor de extra kleur nog paprika en wortel en voor de smaak een sjalotje gesnipperd. En wat stukjes aardappel, maar dat hoeft niet echt. Alleen moesten ze op.


Image by Nataly from Pixabay


Zo blij dat ik alles in huis had, dus na toch weer even langer doorhalen dan normaal, groente snijden en alles in de oven. En dan even bijkomen van een hele volle en drukke dag. Het regende aanmeldingen. Had de telefoon nog niet opgelegd of de volgende kwam door. En anders wel collega's die zo'n telefoontje aannamen. 




4 opmerkingen:

izerina zei

Dan is goed eten helemaal belangrijk

Bertiebo zei

Ja dat is fijn. Broccoli is mijn favoriete groente. Wij aten het vorige week drie keer.

johmar zei

Tegenwoordig geniet ik maximaal van zon stronkje omdat ik nu in tegenstelling tot vroeger ook de stronk opeet en zelfs blad als dat er nog aan zit.

nicole orriens zei

Fijn gezond zoveel groente! En lekker om het klaar te maken in de oven!