dinsdag 26 januari 2016

Is dat zo?? Dat is zo!

- een vest in ajourpatroon is nogal luchtig in de winter!

- van een pompoen die met Halloween voor sier in de kamer stond, kan je in januari gewoon nog een soepje maken. Is dat goedkoop of niet? Meerdere malen plezier van gehad dus. Investering € 1,50

- buiten wandelen is gratis en geeft mij enorm veel energie. Meer dan in een sportschool, tegen betaling sporten. Hoef er ook geen outfit voor aan te schaffen. Oude slobberjeans voldoet. En oh ja..oude Timberlands van dochterlief daar kan ik heerlijk mee door de blubber lopen.

- samen met iemand - man met hond -  wandelen geeft dubbele energie. Tijdens het wandelen met elkaar praten, of samen naar een biddende roofvogel staren of gewoon genieten van zijn hond, die het zo fijn vindt om aan alles te ruiken of even te spelen met andere honden.

- door de zachte winter en doordat ik de thermostaat nooit boven de 18,5 graden heb gezet, krijg ik toch nog een beetje geld terug van de energiemaatschappij. Ik betaal 50% minder maandbedrag dan ik in de jaren deed toen ik hier nog met 2 volwassen kinderen woonde.

- watergebruik is ook keurig.

-wat fijn dat ik gratis via Skype urenlang met een familielid in het buitenland kan praten.

-studeren; positief dat ik meer kennis bezit dan ik dacht na de introductietoets te hebben voltooid.

-niet zo bang zijn.

- volg je passie(s)....

25 "Seinfeld" GIFs That Speak To You On A Spiritual Level







5 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Alles is winst wat je hier boven beschrijft, mooi dat je alles zo op een rijtje hebt. Positief!
Hartelijke groeten El

Nietzomaarzooo zei

Dank je!

Unknown zei

Wauw, hier word zelfs ik vrolijk van! Kun je na gaan hoe jij je voelt:-)

Nicole Orriëns zei

Dat zijn leuke waarheden! En wat dat buiten wandelen betreft ben ik het helemaal met je eens. Er is geen mooiere en goedkopere sportschool dan Moeder Natuur.

Huisvlijt

OpnieuwBeginnen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.