zaterdag 9 januari 2016

Lekker vrolijke zwijmel om in beweging te komen

Omdat ik me vanochtend dat niet voelde (vrolijk), maar ook weet dat gevoelens weer overgaan en ik me bedacht wat ik dan kon doen om me weer wel vrolijk te voelen...nou simpel; gewoon je hersens programmeren op Vrolijkheid!!

Vooral veel glimlachen, zet je hoofd gewoon op standje vrolijk. Zoals Theo Maassen ooit zei: doe er wat Meeek up op!

Dus lekker luisteren naar opwekkende muziek. Lezen over leuke dingen en een lekker kopje koffie uit eigen keuken! En eerst mijn haren lekker wassen, droogfohnen en kijken naar alles wat er allemaal wel kan.

En wat losse eindjes vastknopen of afknippen. Maar niet te lang blijven nadenken of dingen wel of niet goed zijn. Of je doet het wel. Of niet.

Move it!!





10 opmerkingen:

Anoniem zei

Van die beelden word je inderdaad vrolijk, al heb ik de muziek iets zachter gezet. ;-)

Petr@ zei

Haha ja daar word je wel vrolijk van!

Unknown zei

nou inderdaad.... hoe ofijn is het als het je lukt je hoofd andersom te zetten !

Trees zei

Als je het niet bent word je het sowieso wel van dit filmpje! :)

Ria zei

Vrolijk vrolijk hopsasa klappen in je handjes tralala

Groetjes, Ria

Nicole Orriƫns zei

Wat een kwieke houding heb je!

Huisvlijt

Happy Earl Grey zei

Ik zeg altijd, je bent directeur van je eigen fabriek (=lichaam) en daar moet je goed voor zorgen, anders gaat je fabriek failliet. :))
Goed dat je kunt omdenken! Groet El

Joanne zei

Daar word je wel vrolijk van! Ik heb respect voor je positieve houding. Een dikke *HUG*.

Liefs Frederique

Dwarsbongel zei

Dat filmpje doet mij denken aan de gezellige ringstaartmaki's in onze dierentuin, het Noorderdierenpark in Emmen. Zijn ze er straks nog in het verpretparktiseerde Wildlands Zoo?
De muziek mag blijven!

Bibje zei

♥(¯`v´¯)
.`•.¸.•´
¸.•´.•´¨) ¸.•¨)
(¸.•´(¸.•´ (¸.•¨¯`*♥ Je komt er wel hoor xxxxxxx ♥