zondag 3 januari 2016

The Hills are alive!!

""


Of in ieder geval ben ik vandaag voor het eerst een blokje/rondje gaan lopen. Nog wel een beetje wiebelig vond ik, maar wat was het heerlijk om de verse kerosinelucht weer in te ademen. En fijn om weer frisgewassen haar te hebben in plaats van naar dampo ruikende lokken.

Blij met mijn opname kastje. Kan ik gewoon opnemen wat ik graag wil zien en op mijn tijd bekijken en vooral de reclame's direct doorspoelen. Fijne nieuwe aflevering gezien van Holmes van de BBC en zoals altijd weer razendknap gemaakt. En Finkers gezien. Ook goed.

En maar weer kijken of ik me morgen nog normaler voel om er weer een ouderwetse maandag van te maken. Beetje schoonmaken, opruimen, oude zooi uit 2015 wegdoen en ruimte maken voor 2016.
Het is hier enorm rustig, wat wel goed is voor mijn blafhoeststem. Die gebruik ik niet. Al dagenlang niet, behalve om te blaffen. Nog even oppassen dat ik niet word aangeslagen voor de hondenbelasting. Nu hou ik mensen ook bewust op een afstand, want ik wil niemand aansteken. En ben niet goed in bezoek als ik ziek ben. Laat me maar even met rust.

Had graag ontwaakt als een geheel ander mens. Beter, sterker, leuker, maar dat zat niet bij het ziekzijn-pakket. Daar wil ik dus ook weer verder aan gaan werken in dit nieuwe jaar.








9 opmerkingen:

Ivy zei

Een fijne maandag (en week) gewenst, niets zo fijn als terug naar het 'normale' leven als je ziek geweest bent.

Spaarmoeder! zei

Fijn dat je weer beter aan het worden bent! Ik hoop dat je morgen geniet van je gewone maandag

Rinske zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Wanneer komt je boek uit?

Loudi zei

Over The Hills...gisteren The sound of music gezien, op een Belgische zender. Heeeerlijke film toch, fijn meegezongen !
B eterschap !

Nietzomaarzooo zei

Dank je. Ja, en gisteren lukte dat ten dele; nu ga ik mijn Flylady taak in de keuken aanpakken. Heerlijk!

Nietzomaarzooo zei

Was al fijn om niet te slapen overdag.

Nietzomaarzooo zei

:)

Nietzomaarzooo zei

Zag 'm al eerder op de BBC net als Mary Poppins. Blijven leuk ja.