zaterdag 6 augustus 2022

Dubbelganger

Op de terugweg naar huis, dacht ik even dat ik de Oekraïense president Zelenksy in de bus zag zitten. Zelfde haardracht, baardje en ook het T-shirt klopte.

Maar wat moet hij hier in de polder? En zo los in de bus, zonder beveiliging? 

Het was erg druk in de bus, maar ik wist dat ik huiswaarts ging, dus een staanplaats de hele weg kon me niet deren. Klaar met de werkweek en vanochtend nog vroeger begonnen, kon ik in alle rust even doorwerken, al is het werk nog lang niet klaar. Man man man...wat een bult werk ligt er. 

Maar nu even niet. Wat dan wel, dat weet ik niet. Niks op de planning (oh...dat klinkt bekend).




4 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Even helemaal niets is dan wel zo lekker! Fijne dagen en geniet van je kopje koffie in de tuin en het mooie weer.

izerina zei

Een relaxed weekend gewenst

ella zei

Even niks moeten en alleen maar mogen heeft een mens soms zo nodig, geniet er van en ik wil ook even zeggen dat ik er bewondering voor heb hoe je dat elke keer toch maar weer doet met dat werk en dat heen en weer reizen enz. Fijn weekend. Groeten Ella.

Iris Papilio zei

Niks op de planning hebben staan is pas relaxed!