dinsdag 27 augustus 2019

Motorclubs

Hier heb ik tijden terug zo enorm om moeten lachen. En lachen is altijd goed voor een mens.

Dus wie weet: jullie ook??


Vanochtend na het douchen, droogde ik de doucheslang af en brak het verbindingsstuk tussen slang en douchekop spontaan af. Dus moet ik vanochtend als eerste op zoek naar een nieuwe slang.

Twee opties: hier om de hoek bij de Big Bazar of een stuk verder en dan fietsen naar de bouwmarkten.

Ga eerst maar eens optie 1 onderzoeken. Nu is het nog relatief koel en ik moet toch nog een paar boodschappen halen, groente en kwark.


Maar balen..kennelijk kan dat ook. Maar is dan ook geen erg dure slang he...Participiza-slang-niveau.
En ja...ik snap het principe van goedkoop is duurkoop.

Haha...bedacht net dat het eigenlijk slimmer is, om eerst optie 2 te doen. Fietsen is goed voor me, ik kan het, ik durf het en een diepte-investering betaalt zich echt altijd uit. Dus hoppa...fiets pakken en wegwezen. Gaan!



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Vervelend altijd zoiets.

Anoniem zei

heb het ook een keer gehad, weken gedoucht met alleen de slang, ging prima maar uiteindelijk toch maar vervangen.

Anoniem zei

Check even of er kortings coupons zijn via de website van je bouwmarkt. Zonde om niet te gebruiken toch! Succes!

nicole orriens zei

Ik ben benieuwd! Hopelijk vind je bij de Gamme een goede en hebben ze daar airco. Ik was vanochtend met mijn kinderen naar het plaatsje Winterswijk maar het was eigenlijk te heet.