dinsdag 5 januari 2021

Op wacht

Heb (nog) geen vaste taken momenteel te doen. Nog geen data ontvangen. Ja, ik kan nadenken over werkprocessen, me inlezen in de problematiek, maar dat houdt ook een keertje op. Wel een aantal afspraken op kantoor in de planning, dus ik kan mijn broodtrommeltje weer opzoeken.

Ondertussen de Flylady-taak gedaan, in ieder geval alvast van gisteren want het was nogal hectisch en even wennen aan een nieuwe dagindeling natuurlijk. Wel mijn rondje Bless the House gedeeltelijk af kunnen strepen. En zolang De Arbeit mij nog niet roept, doe ik dat maar even tussendoor. Niet gaan soppen of zo hoor, maar opruimen, een doekje ergens over, iets wat je zo weer kan stoppen en later oppakken. 

Vooral als mijn laptop iedere keer weer opnieuw moet worden opgestart omdat er nieuwe updates van de diverse software is. 

Het is best wel koud op mijn kantoor trouwens. Dus tegen een uurtje of 3 toch de knop naar 17 graden gezet. Dat voelt prettiger, vooral aan mijn handen. 

Honey, I'm home!!!






5 opmerkingen:

Jeanneke zei

Welkom thuis; ik heb op je gewacht :>)

Anoniem zei

Tuurlijk moet de kachel hoger, stil zitten werken is naar voor je handen en voeten.
Ik ga ervan uit dat je normaal betaald wordt, en minder in de kou hoeft te zitten uit angst voor hoge afrekening. Maak je werkplek aangenaam(en verhoog eventueel alvast je maandelijkse kosten voor energie)

Lot zei

Als je veel op laptop werkt gaan je mouwen vaak wat omhoog en worden je polsen snel koud, een polswarmer is dan zo fijn. Maken van of fleecestof en haken/breien.

Iris Papilio zei

Je bent een bikkel...! Al ben je voor je gevoel nog niet echt heel nodig, dat komt vast vanzelf wel! Succes!

klaproos zei

heb je werk wil je ook wat doen snap ik goed