vrijdag 29 januari 2021

Podcast

Leuk om via mijn telefoon naar podcasts te luisteren. Vooral als ik in slaap wil vallen als ik een keertje midden in de nacht wakker ben. Of in de avond nog even luisteren naar iets interessants. Of gewoon een stem wil horen. Misschien is dat het wel. 

Zo is er de podcast van Met het oog op Morgen. Fijn om de vertrouwde muziek weer te horen en eigenlijk nooit het einde van het programma, want al in slaap gevallen.

Ook De Krokante Leesmap vind ik prettig. Marc-Marie & Aaf Vinden Iets is lekker flauw. Seks met sokken ontdekte ik onlangs. En ook de podcast van Maarten van Rossem luister ik graag. Van mijn zoon kreeg ik de tip De Geldvrienden podcast.


Afbeelding van Couleur via Pixabay 



Hier nog meer tips, maar er is veel, heel veel. 


Welke podcast luisteren jullie graag naar? En wanneer?


5 opmerkingen:

Marlou zei

Ha Cellie,

jaaa... die vergeet ik steeds.
Ik val ook zo lekker in slaap met een podcast.
Ik ga dus zo de tips bekijken.

Mijn tip: Gijs Groenteman met heeeeel veel interwiews met heel veel zangers/dichters/schrijvers/acteusr over Willem Wilmink.

Prettig weekend, Marlou

nicole orriens zei

Ik heb recent podcasts over bloggen ontdekt en luister die nu tijdens het hardlopen i.p.v. naar countrymuziek. Ik leer er enorm veel van. Dat is fijn, want het gezin moet toch brood op de plank.

Lot zei

Ik weet eigenlijk niet wanneer ik naar Podcast zou kunnen luisteren. We hebben radio 1 bijna altijd aan of er staat een CD op.

OpnieuwBeginnen zei

Met het oog op morgen was mijn favo programma, ik heb Wierd Duk graag. Nu kijk ik naar de podcast van GeenStijl. Wat is er veel!

Iris Papilio zei

We vinden allemaal het luisteren naar podcasts of luisterboeken leuk lijkt het wel. Mooie uitvinding dat zeker. Heb er ook plezier van!