dinsdag 30 maart 2021

Bejaardensex

Daar zou Marjan Berk het nou niet over hebben bij "Matthijs gaat door" vorige week. Had ze een afspraak over met haar kinderen. Gelukkig schreef ze er wel een boek over. Keek het niet live, maar zag het terug en genoot van de levendigheid bij deze al bijna 89 jarige vrouw. Elke volgende dag is er weer eentje om naar uit te kijken.

Wie zal me bellen, wat gaan we eten..de simpele maar essentiele zaken. Joi de vivre.

Genoten van het interview met haar. Hieronder ook een fijne.











6 opmerkingen:

Jeanneke zei

Doe mij maar een beetje meer van het Berk-virus; knapt een mens van op.

nicole orriens zei

Ik heb een fragment gezien en vond haar heel levendig en blijmoedig.

izerina zei

"de bejaarden worden een probleeem voor de zorg"je hoort het vaker. En voor de economie met hun pensioenen?

Luz zei

Blijkbaar zijn jij en ik de enigen die daaraan denken...

mrs H. te B. zei

Nog niet gezien, vind het wel een heel leuk mens! Bijna 90, en dan schamen je kinderen zich nóg voor je - that's the spirit!

Mirjam Kakelbont zei

De term dor hout, vind ik asociaal en kortzichting. Er wordt sowieso een verkeerd beeld geschetst van ouderen. Op tv lopen ze allemaal achter een rollator terwijl velen midden in het leven staan en van alles ondernemen. Veel meer gesprekken met Marjan Berk én Sonja Barend!