woensdag 10 maart 2021

Rosemary & Thyme

Door een lezer van mijn blog werd ik erop attent gemaakt dat op BBCFirst ook afleveringen te zien zijn van Rosemary & Thyme.

Heerlijke detective-serie, heel fijn ook voor verstand op nul en blik op oneindig-avonden. Even me niet druk maken over van alles en nog wat en vooral zaken waar ik totaal geen invloed op heb. Ook niet hoe anderen dat ervaren. 
Dus in plaats van naar de zoveelste persconferentie over de Coronacrisis, keek ik maandagavond heerlijk om 19.00 uur naar de eerste aflevering van deze serie. Zo te zien op de site van BBCFirst, elke avond deze week om deze tijd. En in de herhaling midden in de nacht of in de ochtend. Zoek maar even op. 

Heeeel fijn!

Tuinieren, uitspitten en uitzoeken; al mijn interesses bij elkaar. 
Die actrices zijn ook perfect gekozen. 

Had trouwens direct door wat de oorzaak was van de dood van iemand. Moet je natuurlijk geen digitalis in je tuin hebben staan. En die Berenklauwen voorspelden ook niet veel goeds (niet dodelijk, wel enorm vervelend).



9 opmerkingen:

izerina zei

Dat ga ik opnemen. Vroeger genoot ik al van dat stel

Anoniem zei

Jaaa, fijne serie,ik heb ook met plezier gekeken.

klaproos zei

LOL, heerlijk vermaak voor je cellie,
lekker ik ben blij voor je

Marlou zei

Ha Cellie,

dat is een serie voor mij!
Ik ga 'm instellen en opnemen dus...
Heerlijk!

Groetjes!

pourquoi pas ??? zei

Haha. Ik weet goed dat wij een feestje gaven en van vrienden kregen we een plant waar als je iedere dag een blaadje van had je honderd jaar kon worden en van schoonzus kregen we plant waarop stond zeer giftig. Tja je zou ze door elkaar halen. Ben gisteren begonnen met behind her eyes. Ik ben heel beneiuwd. Al 3 afleveringen gezien.

Francien zei

Bedankt voor de tip. Ik ken de boeken wel, maar wist niet dat het verfilmd was.

anja zei

Mijn dochter en ik ontdekten deze serie ook toevallig deze week, en we denken er net zo over als jij, leuke combi van tuineren en speurneuzen, verstand op nul, even lekker relaxen. Ik ben niet zo'n tv-kijker, maar hier ga ik naar kijken!

Mirjam Kakelbont zei

Als ik graag tv zou kijken, zou ik zeker naar Rosemary & Thyme kijken. Ik meteen aan het liedje denken (-:
Hier komen weer bossen digitalis op...

berber zei

ik snap echt niet dat ik dit vroeger zo leuk vond. wat een geklungel allemaal