dinsdag 22 augustus 2023

Zin maken

Apart; de trein terug zou een minuut eerder vertrekken en was toch later dan de planning op mijn eindstation. Waardoor ik de bus mis, wacht op de volgende die vertraging had en al heel vol zat en nog voller kwam te zitten. 

Gelukkig maakte ik me er maar niet druk om, met een fijn snoer voor mij langs want in deze bus kan je ook je telefoon opladen, van een toerist. Gezellig. 

Laat thuis, nu moet ik toch nog wat eten. Totaal geen zin in. 

Ga wel alvast lekker een dagje afstrepen tot het moment dat ik vakantie heb! Dat geeft misschien weer moed.

Kleding direct klaargehangen, inclusief bijpassende qua kleur oorbellen. Nu nog even snel wat doen in de tuin en dan is het bijna alweer tijd om te gaan slapen, door die wekker om 05.30 uur. 

En alweeeeer een aangepaste dienstregeling vanochtend. Ik neem een trein vroeger, maar dan ben ik er later, ruim een kwartier. 

Maar kan straks wel weer een dag afstrepen. En iedereen op kantoor met vakantie nu.



2 opmerkingen:

izerina zei

Wat een dagelijkse ellende dat ov.

liesjedeventer zei

Arme jij! Sterkte!