donderdag 30 juli 2020

Echt?

When you look at old photos, Cellie, it's obvious isn't it? You were good-looking back then. Really good-looking. Yet somehow, at the time, you didn't quite believe it. 

Cellie, learn from yesterday, because today you're even better looking than you were then. Way better. You're smarter, too. Funnier. Wiser. More compassionate. Less serious. And you're totally sauntering! 

Just thought you should know. 

Tallyho, 
  The Universe



Afbeelding van Free-Photos via Pixabay 

7 opmerkingen:

klaproos zei

Echt,
Het universum heeft gelijk
Xxx

Lot zei

Geloof het universum maar

izerina zei

mooi gezegd en zo waar

Marlou zei

Tallyho Cellie...

wat een wijze woorden.
En zo waar...
Ik vond mezelf altijd lelijk en te dik.
Nou... ik zou best wel even terug willen...

Maar ja... dat kan niet en is ook niet goed.
Het nu... daar gaat het om. Hier en nu.
En nu zeggen we in de spiegel: ik keur mezelf goed!

Echt wel!

Groetjes!

Luz zei

Ja echt!

Anoniem zei

Zekers!

franca zei

Waar.
Zie ik de foto's van toen mijn dochter gedoopt werd...die benen!
Man.
En destijds vond ik het erg dat ik nog een kilo boven mijn ( mini) gewicht was....
Nu gaf mijn laatste gezin mij een foto waarop ik de baby vast had.
Ouder gezicht, lijntjes, half losgeraakt knotje,duidelijk een wat strak zittend uniform... maar blij en vrolijk.
Sommige dingen zou je moeten snappen als je nog jong bent!
groetjes, Franca.