donderdag 9 juli 2020

Marcella - Netflix tip

Britse detective serie. Moet je wel een beetje sterke maag hebben, maar het is vooral de Mindfuck die 'men' met Marcella speelt en haar privé leven wat het allemaal interessant maakt om te kijken.

En natuurlijk om uit te rafelen wie 'het' gedaan heeft. Er zijn drie seizoenen, al lees ik her en der dat het derde niet echt 'goed' is. Ik ben bij serie twee. Je kan ze los van elkaar bekijken.

Leuk om losse eindjes in mijn hoofd aan elkaar te knopen en te zien dat het klopt. Vanuit mijn cursus verhalen schrijven, jaren terug,  leerde ik dat je nooit 'zomaar' over iets of iemand vertelt. Dat komt later terug of dan zie je later het verband.

Helaas kan ik geen filmpje plaatsen (vandaag, andere dagen wel), dus hier is de link naar de trailer:



Ook leuk om thuis te komen van een snelle boodschap tussen de buien door en dat het zo heerlijk naar 'schoon' ruikt. Had ik in de ochtend lekker mijn taak van de Flylady in de keuken gedaan. 

Merk dat ik wel minder op  Netflix zit dan nu zou kunnen. Ondanks de regen.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo heet mijn vaste hulp....maar geen Netflix.

izerina zei

Ik moet serie 3 nog kijken