zaterdag 7 november 2020

Aanstippen

Oh, wat is de nieuwe regenjas leuk!!! Erg blij ermee dat ik toch de knoop heb doorgehakt. Eindelijk. En ik vind dat hij me goed staat. Vrolijk in de regen. Vooral dat. Gewoon een vrolijk makende jas. (Als een jas dat al kan natuurlijk). Natuurlijk regent het nu voorlopig niet, dus ik zou onder de douche 'm aan moeten doen om te testen of hij 't houdt. Tegenhoudt.

Regenjas heeft een motief wat ik erg aantrekkelijk vind. Stippen. Kleine stippen, grote stippen, dol op stippen. 





Met stip staat de stip op één bij mij. 

Waar houden jullie van qua motief?




11 opmerkingen:

Bertiebo zei

Hier ook de stip op een. En ik zou het doen hoor, onder de douche. Eventjes, hahaha. Voor het gevoel

Mevrouw W. zei

Ik ben van de bloemetjes.
Fijn dat de jas past en nog fijner dat jij er zo blij mee bent.

Kliefje zei

Ik heb -heel saai- het gekst op uni.

izerina zei

Gewoon aantrekken met mooi weer. Zelf draag ik het liefst een waxjas

Anoniem zei

Ik ben van de effen kleuren. Alleen moet dit geen donkere kleur zijn.

klaproos zei

:-) je maakt me nu wel erg nieuwsgierig cellie, mag ik 'n foto zien :-) alsjeblieft

Lot zei

Strepen hou ik van en van kleur.
Kwam gisteren in de kringloop een okergeel jack tegen, voor op de fiets, als vervanging van een totaal versleten rode.
Had ik al geschreven dat we in de nieuwe woonkamer een paars behangen muur hebben en een grote pruimpaarse kast?

mrs H. te B. zei

LEUK! Ik heb al jaren een hele grote lange muur, met twee kleuren paars! Ik hoop dat dat behang heel lang goed blijft zitten - want WAT nou als paars uit de mode raakt?

Lot zei

Aan moede en trends doe ik niet meer, dit zal de laatste keer zijn dat we een kamer inrichten. Zijn nu begin 70 dus zal wel voor altijd zijn. En ik heb eigenlijk altijd wel iets in de kleur gehad, in vorige huis een fucsiaroze muur met donkerroze vloerbedekking

Iris Papilio zei

Leuk zeg,.. echt goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier van hebben! Stippen zijn altijd leuk, ik houd er ook van. Verder ben ik niet zo van de motieven eigenlijk. Draag meestal effen.

mrs H. te B. zei

Ik denk niet dat ik paars behang had gevonden als het niet in de mode was geweest.... En op de een of andere manier raakt het behang aan de andere kant van de kamer (al?) wat los, dus het zal er gene 20 jaar of langer meer opzitten, ben ik bang...